1directionnovellz

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Prolog

Av Emma Pettersson - 10 februari 2013 16:24

The Shadows Of A Man

 

Prolog

 

 

 

 

 

 

 

Mina lungor är slemfyllda och jag kan inte andas. Men jag ger inte upp! Det är bara ett par meter kvar. "You can't run forever!" Hör jag han ropa bakom mig. Jag vill stanna men jag vet att då kommer jag aldrig bort från honom. Jag kommer fram till den öppna vägen. Mitt huvud gör ont och mitt hjärta pumpar. Mina ögon spricker nästan av två ljus farandes emot mig. Jag fokuserar och märker att ljuset som kommer farandes mot mig är ljusen på en bil..

 

 

Emily är en normal 18 åring som bor i London alldeles själv. Men hon har inte en normal bakrund. Hennes ex var en riktig psykopat och hon fick gå igenom svåra tider. Men efter 2 års med 5 olika psykologer är hon på fötter igen. Det första hon tänker göra är att söka till en skola hon drömt om att gå på. En skola för tonåringar med talang, en musikskola kallad Tech Music School. Hon får inga vänner där men hon får en beundrare. Dom börjar träffas och gå ut tillsammans men när en ny elev börjar där rasar hennes liv igen. Det är han som är den nya eleven.

 
 
Amanda

Amanda

10 februari 2013 16:49

mer :3

http://iwillbebyyourside.devote.com

Emma Pettersson

10 februari 2013 17:23

:D

 
Johanna

Johanna

10 februari 2013 19:23

Kommer lugnt läsa!!

http://johanna1d.blogspot.se

Emma Pettersson

10 februari 2013 20:28

:DD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Pettersson - 14 februari 2013 19:58

The Shadows Of A Man                   Jag tittar mig åter igen i spegeln innan jag går ut till Harry som står väntandes vid min dörr. Den svart/vita klänningen räcker lite över min rumpa och jag har sminkat mig med svart ögonskug...

Av Emma Pettersson - 11 februari 2013 09:40

The Shadows Of A Man               - Welcome! It's a new year and new students Is here! My name Is Eric Thorn, or Mr Thorn for you... First, I like to start with solos! Rebecca, sing!     Jag kollar på en blond tjej strax bakom...

Av Emma Pettersson - 10 februari 2013 19:12

The Shadows Of A Man               - Emily, how does the nightmares start?     Jag kollar på min nya psykolog eller terapeth Annie. Hon vill inte ha mig som hennes patient, det ser jag i hennes ögon.     - Emily... Suckar...

Presentation

1DirectionNovellz

Kommer Vara Dom Bästa Novellerna Ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards