1directionnovellz

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Emma Pettersson - 11 februari 2013 09:40

The Shadows Of A Man

 

 

 

 

 

 

 

- Welcome! It's a new year and new students Is here! My name Is Eric Thorn, or Mr Thorn for you... First, I like to start with solos! Rebecca, sing!

 

 

Jag kollar på en blond tjej strax bakom mig på vänstra sidan. Hon reser sig upp och ler. Hon öppnar munnen med det är inte något fint som kommer ut... Alla i klassen håller för öronen.

 

 

- Thanks! That's enough... Uhm, Harry! Säger Mr Thorn.

 

 

- Okay...

 

 

 

Jag vänder mig om mot honom. Shit vad bra han är! Hans ögon lutar mot mig och jag kollar snabbt framåt.

 

 

- Very nice Harry.. You!

 

 

Jag tittar mig runt och märker inte att Mr Thorn står rakt framför mig.

 

 

- *Host*

 

 

Jag kollar framåt och han ser inte så vänlig ut.

 

 

- Sing!

 

 

Jag sjunger såklart lika låt som dom andra har sjungt. Alla stirrar på mig så jag blundar och fortsätter att sjunga.

 

 

- Beautiful... Säger Mr Thorn med ett leende.

 

 

Musikskolan tar snart slut för dagen och jag skyndar mig mot min bil.

 

 

- Still haven't change your mind? Frågar Harry gåendes emot mig.

 

 

- Uhm.. No, Svarar jag.

 

 

- Okay... How long have you lived In London? Frågar han och hjälper mig med en väska.

 

 

- Two years... Säger jag.

 

 

- So you know where RGT Is? Säger Harry.

 

 

- No... I'm not a girl that's out a lot. Now let me ask you something, why are you following me? Frågar jag.

 

 

- Haha I'm not following you? I want to get to know you, Svarar Harry.

 


- No affence Harry but I don't want you to get to know me... Säger jag och hoppar in i bilen.

 

 

Han kliar sig i bakhuvudet. Nu vet jag att han verkligen inte kommer lämna mig ifred..

 

 

 

~Nästa dag~

 

 

- Hello! Säger Harry när jag kliver ur bilen.

 

 

- Can you please leave me alone? Frågar jag.

 

 

. Nah... Svarar Harry.

 

 

- What do you want? Säger jag och låser bilen.

 

 

- Get to know you, Säger Harry.

 

 

- Why? Frågar jag. Why me?

 

 

- You catched my eyes, Svarar han och ler.

 

 

Jag suckar och går mot mitt skåp.

 

 

- Come on! Please let me take you out? Frågar Harry.

 

 

- You're begging me to say yes? Svarar jag.

 

 

- Uhm, Yeah! Säger Harry.

 

 

- Okay, One night! It's not a date! Säger jag.

 

 

- You wont regret It! Säger Harry och skuttar iväg...

Presentation

1DirectionNovellz

Kommer Vara Dom Bästa Novellerna Ever!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards